LG przedstawia ekspres DUOBO by LG Labs

LG Electronics prezentuje pierwszy w historii ekspres do kawy na kapsułki: DUOBO by LG Labs. LG Labs to nowa platforma marketingowa firmy LG, stworzona w celu dostarczania klientom eksperymentalnych i innowacyjnych produktów oraz usług. DUOBO rewolucjonizuje proces parzenia kawy dzięki funkcjom i technologiom, które zapewniają wygodę przygotowania oraz indywidualnie dostosowany smak.

System podwójnej ekstrakcji DUOBO wyposażony jest w opcję parzenia kawy warstwami z dwóch kapsułek, dzięki czemu użytkownicy mogą tworzyć własne, unikalne mieszanki. Aplikacja mobilna DUOBO pozwala precyzyjnie dostosować temperaturę i ciśnienie do indywidualnych preferencji. Nowy produkt LG Labs jest kompatybilny z kapsułkami różnych marek, oferując szeroki zakres mocy, stopni palenia oraz smaków, które użytkownicy mogą mieszać i łączyć, tworząc własne kompozycje.

Ekspres łączy innowacyjność z eleganckim wzornictwem. Czerpiąc inspirację z odkrywania kosmosu, smukły i elegancki DUOBO przypomina sondę kosmiczną, co odzwierciedla wizję odkrywania nowych, intrygujących smaków. DUOBO został wprowadzony na rynek 20 lipca, upamiętniając pierwsze lądowanie na Księżycu w 1969 roku.

Jedną z unikalnych cech ekspresu jest zintegrowany wyświetlacz IPS Full HD wbudowany w miejsce, w którym podczas parzenia umieszczane są filiżanki. Wyświetla on użytkownikom różne treści, takie jak animacje DUOBO i informacje dotyczące kawy.

Aby zaprezentować funkcje DUOBO, LG Labs nawiązało współpracę z szóstką najlepszych baristów na świecie, w tym ze zwycięzcami prestiżowych mistrzostw US Barista Championships z ostatnich lat. Podczas wydarzenia, które odbyło się w kawiarni The Lost Draft w nowojorskiej dzielnicy Soho, publiczność przyglądała się, jak doświadczeni bariści demonstrowali łatwość korzystania z DUOBO, tworząc autorskie mieszanki i omawiając zalety systemu dwóch kapsułek LG.

DUOBO to naprawdę innowacyjny produkt, który na nowo definiuje doświadczenie parzenia i picia kawy, począwszy od sztuki tworzenia idealnego napoju i delektowania się nim aż po budowanie więzi z naszymi klientami. Dzięki nieustannemu dążeniu do doskonałości będziemy stale oferować unikalne, spersonalizowane rozwiązania. Zaspokoją one indywidualne preferencje klientów oraz zapewnią im zachwycające doznania podczas samodzielnego przyrządzania i picia kawy. – Lee Hyang-eun, dyrektor zarządzający działem Customer Experience Innovation w LG Electronics

Futurystyczny ekspres do kawy na kapsułki DUOBO by LG Labs jest dostępny w ramach akcji crowdfundingowej w serwisie Kickstarter od 20 lipca. Miłośnicy kawy i pierwsi użytkownicy mogą zaoszczędzić 50% dzięki limitowanej ofercie Super Early Bird (wyłącznie w serwisie Kickstarter). Więcej informacji o DUOBO można znaleźć pod adresem official-duobo.com

informacja prasowa

Skomentuj, zadaj pytanie.
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Płyty indukcyjne 3.0 od Amica z technologią HobControl Pro

Łódzkie pralki marki Bosch z programem parowym

CES 2024: Samsung – AI zmienia nasze doświadczenia w kuchni

Samsung: Rośnie rynek pralek w najwyższych klasach energetycznych