0

Kampania Amicy: “MĘŻCZYZNA IDEALNY SZUKA PARY”

Informacje

Aktualizacja: 20 maja, 2021
17 maja br. marka Amica rozpoczęła kampanię “Mężczyzna idealny szuka pary”. Dynamiczny, muzyczny spot promuje najnowsze urządzenia Amica z funkcją pary, które pozwalają sprostać codziennym wyzwaniom. Kampania obejmuje media tradycyjne i digitalowe: telewizję, radio, media społecznościowe i kanały YouTube.

Celem kampanii jest promowanie parowych sprzętów marki oraz zachęcenie do marki nowej grupy odbiorców: młodych ludzi. W swoich materiałach Amica komunikuje o produktach doskonale wpisujących się w ich oczekiwania.

Funkcje parowe w urządzeniach AGD cieszą się coraz większym zainteresowaniem na rynku. Amica stale wychodzi naprzeciw potrzebom swoich klientów i odpowiada na aktualne trendy. Nasze sprzęty zaskakują funkcjonalnością i świetnym designem, dlatego pasują do każdego wnętrza. Nowoczesne piekarniki parowe, pralki i zmywarki z intuicyjnymi programami to proste w obsłudze urządzenia, które są niezastąpionymi pomocnikami i dzięki którym użytkownicy mogą mieć więcej czasu na przyjemności. Słowem: można się w nich zakochać! – mówi Paweł Rydz, dyrektor ds. marketingu marki Amica.

Materiały promocyjne pokazują, jak pomocne mogą okazać się urządzenia parowe marki Amica w codziennym życiu. Akcja zwraca uwagę na motyw partnerstwa w wykonywaniu domowych obowiązków. W spotach widzimy, jak mężczyzna bezproblemowo robi pranie, sprawnie obsługuje zmywarkę oraz zaskakuje gości wypiekami z nowoczesnego piekarnika parowego. Dzięki tym sprzętom świetnie radzi sobie z domowymi obowiązkami, co jak dotychczas jest rzadkością. Według badań “Kobiety kontra koronawirus” oraz raportu CBOS “Kobiety i mężczyźni w domu”, panowie rzadziej angażują się do pomocy w pracach domowych.

Koncept na kampanię o mężczyźnie idealnym to próba przeciwstawienia się stereotypowemu podziałowi ról i obowiązków. Mężczyzna idealny to w naszym rozumieniu osoba stawiająca na równość i współodpowiedzialność za gospodarstwo domowe. W naszej historii z przymrużeniem oka pokazujemy, że bohater angażowaniem się w codzienne prace domowe ujmuje dziewczynę i znajduje w niej życiową „parę” – mówi Joanna Lewandowska, strategiczna menadżer ds. komunikacji marki Amica.

Założeniem kampanii było stworzenie wyróżniającego się, atrakcyjnego dla młodszej grupy formatu reklamowego. Spot został zrealizowany przez Piotrka Matejkowskiego, niezwykle zdolnego reżysera nowoczesnych i wyróżniających się wizualnie reklam, a także teledysków. Tym razem zaangażowano go do stworzenia dynamicznych kadrów do kampanii marki Amica. Jako podkład muzyczny wykorzystano popularny hit Baranovskiego „Lubię być z nią”, który pojawia się we wszystkich formatach materiałów kampanijnych.

Gdzie i kiedy można zobaczyć oraz usłyszeć „Mężczyznę idealnego”?

Promocja obejmie główny materiał reklamowy prezentowany w telewizji oraz w digitalu, 30-sekundowy oraz dwa 15-sekundowe spoty radiowe, krótkie reklamy na kanale YouTube oraz komunikację w mediach społecznościowych marki Amica. Kampania będzie trwała do 20 czerwca 2021 r. Materiały reklamowe przedstawią najnowsze wdrożenia w kategorii pralek i zmywarek, wyróżniany w konkursach piekarnik parowy oraz płytę indukcyjną 2.0.

Za koncept strategiczny i kreację materiałów do kampanii odpowiada ponownie agencja C108, która dzięki zrozumieniu marki i świeżemu pomysłowi na kampanię utrzymała w ramach ogłoszonego konkursu obsługę strategiczno-kreatywną marki Amica. Produkcję zrealizował dom produkcyjny Woodpecker Motion Pictures.

Amica buduje wzorce partnerstwa

Amica nie pierwszy raz namawia Polki i Polaków do partnerskiego rozdziału domowych obowiązków. Już od kilku lat w materiałach promujących urządzenia AGD głównymi bohaterami są mężczyźni oraz pomagające w obowiązkach domowych dzieci, zwracając w ten sposób uwagę na konieczność pielęgnacji relacji w rodzinie. Obecnie trwa również kampania społeczna “Wspólny dom = wspólne obowiązki”, która realizowana jest wraz z Fundacją Share the Care.

Skomentuj. Zadaj pytanie. Podziel się opinią :)
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments