Bosch startuje z nową, szeroko zasięgową kampanią wizerunkową, która ustanawia nową platformę komunikacji marki. Hasło przewodnie kampanii to Żyj #LikeABosch, czyli żyj zdrowo i w zgodzie z naturą. Nowa komunikacja łączy wyjątkowy humor, zabawnych bohaterów i ważne dla współczesnego konsumenta tematy dotyczące oszczędzania zasobów naturalnych i zdrowego stylu życia.
Przyciągające uwagę filmy, wpadająca w ucho ścieżka dźwiękowa z oryginalnym tekstem oraz wyjątkowi bohaterowie wykonujący proste codzienne czynności – to serce nowej komunikacji. Bosch udowadnia, że reklama AGD może być zabawna i angażująca. Kampania oparta jest na trzech spotach reklamowych, które poruszają najważniejsze aspekty dotyczące naszego codziennego życia: zdrowego gotowania, oszczędzania wody i energii oraz higienicznej czystości w domu. Łącząc wiele produktów z różnych kategorii, zauważamy, jak technologia realnie wpływa na jakość naszego życia. Innowacyjne funkcje, między innymi system i-DOS w pralkach, czujnik smażenia PerfectFry w płytach grzewczych czy Higiena Plus w zmywarkach są odpowiedzią na motto marki – technologia bliżej nas.
Hasło przewodnie naszej nowej kampanii to: Live #LikeABosch – Żyj jak Bosch. Czyli żyj zdrowo, z poszanowaniem środowiska. Gdy żyjesz jak Bosch, stajesz się bohaterem dnia codziennego. – mówi Anna Drozdowska, odpowiedzialna za komunikację marek Bosch, Siemens i Gaggenau w kategorii MDA w BSH.
Kampania #LikeABosch to zupełnie nowa odsłona komunikacji marki i pierwsza prowadzona na tak szeroką skalę. Obejmuje ona wszystkie kategorie produktowe i podkreśla benefity urządzeń dużego oraz małego AGD marki Bosch. Dzięki tej kampanii marka Bosch zwraca się do dużej grupy konsumentów, których interesuje jakość i niezawodność. To konsumenci oczekujący zawsze idealnych rezultatów przy minimalnym zużyciu wody i energii. Właśnie na takie, realne potrzeby odpowiadają nasze sprzęty gospodarstwa domowego i sprawiają, że możesz żyć #LikeABosch!
Głosu w nagraniach udzielił znany ze swoich oryginalnych muzycznych aranżacji – Cezik. Implementacją kampanii w Polsce oraz produkcją kreatywną zajęły się agencje Insignia, Mova Film oraz Tomasz Lechociński TStudio.