Bosch: Live #LikeABosch

Bosch startuje z nową, szeroko zasięgową kampanią wizerunkową, która ustanawia nową platformę komunikacji marki. Hasło przewodnie kampanii to Żyj #LikeABosch, czyli żyj zdrowo i w zgodzie z naturą. Nowa komunikacja łączy wyjątkowy humor, zabawnych bohaterów i ważne dla współczesnego konsumenta tematy dotyczące oszczędzania zasobów naturalnych i zdrowego stylu życia.

Bosch startuje z nową, szeroko zasięgową kampanią wizerunkową, która ustanawia nową platformę komunikacji marki. Hasło przewodnie kampanii to Żyj #LikeABosch, czyli żyj zdrowo i w zgodzie z naturą. Nowa komunikacja łączy wyjątkowy humor, zabawnych bohaterów i ważne dla współczesnego konsumenta tematy dotyczące oszczędzania zasobów naturalnych i zdrowego stylu życia.

Przyciągające uwagę filmy, wpadająca w ucho ścieżka dźwiękowa z oryginalnym tekstem oraz wyjątkowi bohaterowie wykonujący proste codzienne czynności – to serce nowej komunikacji. Bosch udowadnia, że reklama AGD może być zabawna i angażująca. Kampania oparta jest na trzech spotach reklamowych, które poruszają najważniejsze aspekty dotyczące naszego codziennego życia: zdrowego gotowania, oszczędzania wody i energii oraz higienicznej czystości w domu. Łącząc wiele produktów z różnych kategorii, zauważamy, jak technologia realnie wpływa na jakość naszego życia. Innowacyjne funkcje, między innymi system i-DOS w pralkach, czujnik smażenia PerfectFry w płytach grzewczych czy Higiena Plus w zmywarkach są odpowiedzią na motto marki – technologia bliżej nas.

Bohaterowie niepowtarzalnych spotów reklamowych przybliżają konsumentom działanie tych urządzeń, przedstawiając codzienne zabawne sytuacje domowe. Wraz z pojawieniem się reklam na ekranach telewizorów oraz w serwisach VOD, ruszą szeroko zasięgowe aktywności. Intensywna kampania bannerowa rozpocznie się na internetowych portalach horyzontalnych. Hasło Żyj #LikeABosch usłyszymy w najpopularniejszych stacjach radiowych oraz zobaczymy w prasie oraz mediach społecznościowych. Nowa platforma komunikacji „Like A Bosch” zastosowana zostala także do wsparcia 3 pomocji, które marka proponuje aktualnie swoim klientom – cashbacki na zmywarki, suszarki do ubrań oraz urzadzenia do zabudowy.

Hasło przewodnie naszej nowej kampanii to: Live #LikeABosch – Żyj jak Bosch. Czyli żyj zdrowo, z poszanowaniem środowiska. Gdy żyjesz jak Bosch, stajesz się bohaterem dnia codziennego. – mówi Anna Drozdowska, odpowiedzialna za komunikację marek Bosch, Siemens i Gaggenau w kategorii MDA w BSH.

Kampania #LikeABosch to zupełnie nowa odsłona komunikacji marki i pierwsza prowadzona na tak szeroką skalę. Obejmuje ona wszystkie kategorie produktowe i podkreśla benefity urządzeń dużego oraz małego AGD marki Bosch. Dzięki tej kampanii marka Bosch zwraca się do dużej grupy konsumentów, których interesuje jakość i niezawodność. To konsumenci oczekujący zawsze idealnych rezultatów przy minimalnym zużyciu wody i energii. Właśnie na takie, realne potrzeby odpowiadają nasze sprzęty gospodarstwa domowego i sprawiają, że możesz żyć #LikeABosch!

Głosu w nagraniach udzielił znany ze swoich oryginalnych muzycznych aranżacji – Cezik. Implementacją kampanii w Polsce oraz produkcją kreatywną zajęły się agencje Insignia, Mova Film oraz Tomasz Lechociński TStudio.

Na stronie mogą pojawić się linki afiliacyjne, dzięki którym mogę otrzymywać prowizję, pozwala to rozwijać serwis oraz tworzyć niezależnie treści.
Komentarze
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Najnowsze
Najstarsze Najlepiej oceniane
Inline Feedbacks
View all comments

Bosch: Ile wody oszczędzisz zmywając naczynia w zmywarce?

„Screens Everywhere” – Samsung wprowadza ekrany „AI Home” do AGD

Bosch – bezprzewodowy odkurzacz Unlimited 10 z MicroClean™

Samsung z dwiema promocjami na urządzenia AGD

Bespoke AI Laundry Combo™ – pralko-suszarka z pompą ciepła

Bosch @ IFA 2024