0

Samsung – globalnym liderem na rynku telewizorów

Informacje

Aktualizacja: 27 lutego, 2020
Według najnowszych danych firmy badawczej IHS Markit udział firmy Samsung w globalnym rynku telewizorów w 2019 wyniósł 30,9 procent, co oznacza wzrost o 1,9 procent w stosunku do roku poprzedniego . Tym samym Samsung po raz 14. z rzędu jest globalnym liderem tego rynku.

– W 2019 roku Samsung osiągnął 30,9 proc. udziału w globalnym rynku telewizorów.
Światowa sprzedaż telewizorów Samsung QLED wyniosła w ubiegłym roku ponad 5,3 mln sztuk, czyli ponad dwukrotnie więcej niż w 2018 roku.
Samsung jest także liderem w segmencie telewizorów premium oraz w kategorii telewizorów wielkoekranowych.

– Z badania przeprowadzonego przez firmę badawczą IHS Markit wynika, że globalna sprzedaż telewizorów QLED w 2019 r. osiągnęła aż 6 milionów sztuk, co jest wynikiem dwa razy wyższym niż w przypadku wszystkich OLED TV. Według danych, telewizory QLED stanowiły 12,1 procent całkowitej sprzedaży telewizorów Samsung w ubiegłym roku 1.

– Samsung osiągnął także świetny wynik w segmencie telewizorów premium, który odnosi się do modeli wycenianych od 2,5 tys. dolarów w górę. Producent utrzymał tu najwyższą pozycję z udziałem 52,4 procent. Firma jest także liderem w kategorii telewizorów wielkoekranowych, których wielkość zaczyna się od 75 cali.

Obserwatorzy branży stwierdzają zgodnie, że silna obecność telewizorów Samsung na rynku wynika z konsekwentnej realizacji strategii firmy, która zainwestowała w rozwój linii QLED. Dzięki zastosowaniu nowych technologii, wraz z kolejną generacją tych produktów, widzowie mogą liczyć na coraz lepsze wrażenia wizualne. Prezentując podczas CES 2020 i Samsung Forum nowe produkty i technologie, w tym najbogatszą dotychczas serię QLED 4K i QLED 8K czy modele Lifestyle: The Frame, The Sero oraz The Serif, Samsung pokazał, że w 2020 roku telewizory będą jeszcze lepiej dopasowane do widza i jego potrzeb.

źródło

Skomentuj. Zadaj pytanie. Podziel się opinią :)
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments