siemens_ekspresy_kampania

Marcin Dorociński twarzą ekspresów Siemens – start nowej kampanii

Marka Siemens rozpoczyna wyjątkową kampanię, której twarzą został jeden z najbardziej cenionych polskich aktorów – Marcin Dorociński. To unikalna współpraca, w której autentyczność i klasa artysty o międzynarodowej renomie spotykają się z wartościami marki Siemens: innowacjami, precyzją i dbałością o każdy detal.

Kampania koncentruje się wokół ekspresu do kawy Siemens EQ900, który dopasowuje się do indywidualnych potrzeb użytkownika. Każda filiżanka kawy staje się odzwierciedleniem chwili – od intensywnego espresso na dobry początek dnia, przez delikatne cappuccino na chwilę relaksu, aż po espresso macchiato parzone zdalnie w drodze do domu dzięki aplikacji Home Connect. Z Siemens każda kawa ma wyjątkowy smak, a użytkownik indywidualnie wybiera jej parametry.

„Życie jest zbyt krótkie by grać tę samą rolę i pić tę samą kawę . Dlatego z entuzjazmem dołączyłem do kampanii marki Siemens. Ta wsp ó łp raca pozwala mi odkryć wyjątkowe smaki kawy. To właśnie ta różnorodność sprawia, że każdy dzień nabiera innego charakteru.” – komentuje Marcin Dorociński.

Marka, poprzez hasło przewodnie kampanii „Smak życia zaczyna się od kawy”, podkreśla, że kawa to coś więcej niż tylko napój – to stały element dnia, który dodaje energii, inspiruje i wprowadza w dobry nastrój. Siemens pragnie towarzyszyć konsumentom w tych codziennych, wyjątkowych chwilach, stając się nieodłącznym elementem ich stylu życia oraz źródłem pozytywnych emocji, które przenoszą się na cały dzień.

„To dla nas ogromna radość i zaszczyt współpracować z Marcinem Dorocińskim – aktorem, którego talent, profesjonalizm i autentyczność doskonale wpisują się w wartości naszej marki. Wierzymy, że wspólnie pokażemy, że kawa może być czymś więcej niż napojem – może być codziennym rytuałem dopasowanym do każdego momentu życia” – mówi Hania Stajuda-Ratajczak, Head of Marketing Communication w BSH.

Ekspresy Siemens znajdziesz tutaj:

Informacja prasowa

Na stronie mogą pojawić się linki afiliacyjne, dzięki którym mogę otrzymywać prowizję, pozwala to rozwijać serwis oraz tworzyć niezależnie treści.
Komentarzowa przerwa Świąteczna 🎄 :)
guest
0 Napisanych komentarzy
Najnowsze
Najstarsze Najlepiej oceniane
Inline Feedbacks
View all comments

Rankingi i treści na stronie tworzę w oparciu o moje już ponad 20 letnie doświadczenie serwisowe i sprzedażowe w branży AGD. Przez moje ręce przeszło tysiące produktów, dzięki czemu wiem, co warto polecić, jaki produkt ma odpowiednią jakość. Działam niezależnie i zasada jest jedna, polecić taki produkt, który sam wybrałbym dla siebie.

Nowa kampania pralek i suszarek Samsung Bespoke AI

LG WashTower WT1210BBF dostępna w sprzedaży w Polsce

Spotless wkracza do akcji – nowe roboty sprzątające od Boscha

Frytkownica beztłuszczowa Bosch MAF462B1 – co można przygotować?

Nowe frytkownice beztłuszczowe Air Fryer od Bosch

Nie otwieraj, tylko pukaj – InstaView od LG w praktyce